Handelsbetingelser

Betaling

Angeltoft modtager betaling med VISA (Dankort), VISA Electron, Mastercard og mobile pay. Betaling bliver trukket på din konto, når ophold bookes eller vare købt i webshop. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Angeltoft bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Angeltoft leverer ydelser jf. booking, bestilling og/eller skriftlig aftale (tilbud via mail, sms, messenger)

Reklamationsret

Eventuelle reklamationer skal foretages under ophold eller i umiddelbar forlængelse heraf. Det samme gælder kurser. Ift. bestilling af blomsterdekorationer skal evt. reklamation ske i forbindelse med afhentning eller levering af disse. Ved køb af varer i gårdbutik gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Angeltoft vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til: Angeltoft Ramsøvejen 19, Ramsømagle 4621 Gadstrup Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i webshop samt booking af overnatning. Perioden regnes fra den dag, hvor du afgiver ordren ift. bookinger og bestillinger, dog minimum 48 timer før selve ydelsen leveres (overnatning eller afhentning af blomster mv.). Ved evt. varekøb, som IKKE omhandler overnatning, ophold, blomsterdekorationer eller kurser, er det fra den dag du modtager varen. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet/bestillingen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@angeltoft.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: http://www.forbrug.dk Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@angeltoft.dk